Ja na flogu:

Darmowe fotoblogi


Szablon własny na podstawie:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Copyright © 2011-2013 Anja Fotografia. Wszystkie zdjęcie zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Zgodnie z przepisami o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ustawy z dnia 4 lutego 1994r, nie zgadzam się na ich kopiowanie oraz wykorzystywanie bez mojej pisemnej zgody. Rozpowszechnianie i udostępnianie możliwe wyłącznie z oryginalnym logo oraz podaniem źródła (adresu bloga).
Blog > Komentarze do wpisu

Za bzygiem ...

... z kwiatka na kwiatka ...

Zdjęcia z 13 sierpnia 2011

wtorek, 27 sierpnia 2013, annaphoto
Tagi: owady bzygi

Polecane wpisy

Komentarze
fotopitex
2013/08/27 10:02:27
śliczny :) bardzo mi się podoba :)
-
mikimama
2013/08/27 10:38:16
Doskonałe fotki Aniu!
-
szary-burek
2013/08/27 11:28:28
Wydaje się naprawdę wielka.
-
annaphoto
2013/08/27 15:52:09
Fotopitex, tak, ładniusi okaz ;) dzięki :)

Miki, dziękuję :)

SzaryBurku, fakt, do małych owadów to to nie należy, szczególnie w porównaniu z tym maleństwem co widać na pierwszym zdjęciu na płatkach kwiatka :)
-
vitoos
2013/08/27 19:19:42
Super fotki, ;)
-
annaphoto
2013/08/29 10:36:07
Dzięki Vitoos :)
-
moto-mar
2013/08/29 12:46:40
Robisz niesamowite zdjęcia makro. Czy to jest jakiś specjalny filtr, którego użuwasz czy też kwestia wprawnej ręki operatora? Zdjęcia są świetne
-
annaphoto
2013/08/31 09:47:19
Moto-mar, do fotografii makro używam mojego starego aparatu typu hybryda. Do takich zdjęć jak ja robię dobra hybryda spokojnie wystarcza, nie potrzeba lustrzanki ani dodatkowych filtrów :) Oczywiście przeszłam etap dokręcania dodatkowo konwertera Rayonx ale dałam sobie z tym spokój i Raynox zapuszcza korzenie w szufladzie ;)
Dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej na moje blogi :)
-
orillo
2013/08/31 15:30:10
Fajny gniłun :)
-
Gość: bioreh, 94.42.193.*
2013/12/17 07:27:28
Naprawdę genialne zdjęcia robisz:) wielki szacun :)
-
ole.mole
2014/01/19 15:22:15
Piękna pszczółka.
-
blaukluiv
2014/01/28 20:16:13
Kapitalne fotografie :) No i tytuł - Za bzykiem :D Bardzo przyjemne zdjęcia :)
-
Gość: agata zofia, *.dynamic.gprs.plus.pl
2014/02/06 22:08:08
bzyg okazał sie niezwykle fotogeniczny!!!! super makro, gratuluje!!!!!
-
dariusz1003
2014/03/01 12:24:46
Bardzo dobre zdjęcia. Jakim sprzętem zostały zrobione ?
-
szak.aldr
2014/04/03 11:37:36
Zdjęcia fantastyczne. Zazdroszczę talentu
-
zdzis-81
2014/04/10 13:17:14
Talent ogromny ma osoba, która robiła te zdjęcia. Są naprawdę super.
-
patryk.janceski
2014/04/17 12:00:05
Niesamowity talent. Wielka wrażliwość i pracowitość połączona z pasją.
-
lubierozmawiac
2014/06/05 16:12:59
piękne fotki natury, i ta ostrość miodzio, jest coś takiego w zdjęciach przyrody co porusza człowieka i może się wyciszyć..
-
zolosin
2014/06/23 12:00:59
Piękne zdjęcia.
-
sylwia.smakosz
2014/10/06 18:05:03
Piekne!
-
krakowskimaciek
2016/01/14 20:34:50
Urocze :)
-
Gość: Patrycja, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2017/11/20 11:00:41
Świetnie uchwycona ostrość na każdym zdjęciu. Bardzo mi się podobają zdjęcia w tym wpisie <3 Oby tak dalej!
-
2018/03/22 10:49:01
Świetna Fotografia na prawdę bardzo mi się podoba i tło też ciekawe ;)
-
tynervers
2018/03/22 11:22:48
Super, owady na prawdę są fotogeniczne :D świetnie wyglądają w bezruchu.
-
2018/04/03 13:52:43
Wow! Świetne zdjęcie i ta ostrość! Rewelacja
___________________
warsztat-fotografii.pl/